A-osakond käis Prangli saarel 28. septembril

Alustasime päeva kogunemisega Leppneeme sadamas. Ilm tõotas tulla ilus ja kuiv. Peale tunnipikkust meresõitu Wrangö parvlaevaga jõudsime Pranglile, kus ootas meid giid Taavi koos oma venna Endliga ja  kaks GAZ veoautot, mille tagumises osas olid pingid. Algas saare tuur Loodeotsa tuletorni ja sealt edasi külastasime Prangli saare talurahvamuuseumi. Muuseumis saime aimu Prangli ja Aksi rannarahva elust  ning hülgepüügist sajandite vältel. Siis kinnitasime oma keha muuseumiõuel. Peale sööki algas tuur saare peamiste vaatamisväärsuste juurde: hiiglaslik rändrahn Punane kivi, kirik koos kalmistuga, saksa sõjalennuki rusud, maagaasi leiukoht, aurulaev Eestirand mälestusmärk ja kalmistu. Giid Taavi jutustas peatuste ajal põnevalt saare ajaloost ja elu-olust. Poole tuuri ajal liitus meiega giidi kuldne retriiver Aaron. Aaron nautis kastikas sõitmist ning laste paitusi. Ja oligi meie meeldejääv reis läbi ja nautisime vaikselt tagasisõitu Viimsi poolsaarele, kus väsinuid lapsi ootasid vanemad.